zondag 31 augustus 2008

Theorie is net zo belangrijk

De afgelopen weken ben ik hard bezig met het volgen van theorielessen. Want om mijn brevet te halen, moet ik wel ook nog eerst even examen doen in 7 vakken:
  1. Aircraft general knowledge / Principles of flight
  2. Flight performance and planning
  3. Meteorology
  4. Navigation
  5. Human performance and limitations
  6. Air law / Operational procedures
  7. Communications
Dus hard met de neus in de boeken, gecombineerd met leerzame en gezellige avonden op de club. Zo met die kleine thuis vind ik het eigenlijk niet leuk om 2 avonden per week weg te zijn, maar die vakken moeten toch ook gehaald worden. Eerste examendag: 16 september. Da's lang geleden, examen doen.

2 opmerkingen:

Rembrand zei

Succes!
En vergeet niet dat je naast je RT examen ook nog een LPE examen moet doen!

Groeten,

Skycaptain Marz zei

Ook van mij succes gewenst! Even doorbijten komende winter, dan heb je in het voorjaar alles binnen...