dinsdag 11 november 2008

Theorie examens...

Op dinsdag 11 november is het weer examentijd. De hele dag dus vrij genomen en op naar het CBR in Utrecht. Vandaag heb ik de volgende vakken op het programma gezet:
  • Aircraft general knowledge / Principles of flight
  • Flight performance and planning
  • Navigation
Een stevig pakket aan vakken dus, vantr deze stof beslaat ca. 2/3 van het boek van Mosbach, waar vrijwel iedereen zijn theorie uit leert.
Van de vliegclub zijn er diverse collega-vliegers aanwezig, en iedereen is toch wel wat gespannen.

Een paar uur en 3 examens later, kan ik op basis van de voorlopige antwoorden de balans opmaken: Alle 3 de vakken gehaald. Jippie!!!!! Nu is er nog maar 1 vak te doen, en dan heb ik mijn volledige theorie binnen. Op naar de examens in februari.

Vanavond ook de eerste examentraining Radiotelefonie, want ook dat is nog een onderdeel, waarvoor ik een examen moet gaan doen.

2 opmerkingen:

Skycaptain Marz zei

Gefeliciteerd, dat gaat lekker!!

Rembrand zei

Goed man! Dat zijn niet de makkelijkste vakken bij elkaar.

Vergeet ook je LPE niet.

Groeten van Rembrand (vandaag geslaagd voor PPL!)